Follow by Email

Tips Nak Cepat Kurus

Hey guys. How are you? Hanis sihat, alhamdulillah.


Cerita hanis pada hari ini ialah Tips nak cepat kurus ciptaan hanis! Susah sangat nak kurus? Macam2 ubat dan cara dah cuba namun ada saja halangan yang datang??
Haa.. Cuba pulak cara hanis bagi ni. Bukan saja cepat kurus malah gerenti tak akan gemuk langsung. Cer cuba cer cuba !

Antara yang berikut ialah :

1) Jangan buat dapur kat rumah - dapat mengelakkan diri dari aktiviti memasak.

2) Balik kerja atau sekolah terus tidur dan bangun balik keesokan paginya - untuk mengelakkan dari perut lapar di tengah malam.

3) Jangan Berkawan - bagi mengelakkan dari melepak dengan kawan2 di kedai makan.

4) Jangan naik kenderaan untuk ke mana2 - untuk menggalakkan diri bersenam dengan dengan berjalan kaki atau belari

5) Jangan nonton TV - supaya dapat mengelakkan dari terasa inginkan sesuatu terutama kalau tertonton iklan makanan.

6) Duduk dalam hutan - untuk mengelakkan diri dari menerima jemputan kenduri. ( haha)


Korang try tips selama sebulan. hehe.. Sanggup tak? Takde la. Ni semua hanis main2 je. Memang mati la kalau macam ni kan. haha. So, ape pendapat korang pasal tips hanis ni? Sakai kan? haha.


Bye2.







I Got More Swag Than You

No comments:

Post a Comment