First Wristband

Hey guys. How are you? I'm fine.

I'm so happy today! Wanna know why?

Hanis happy sebab hanis beli wristband JUSTIN BIEBER!!! It's my first wristband.. Wanna look my wristband? Jom scroll ke bawah lagi...

This is my lovely wristband...

















You like it? (Y)
Tengok macam mane hanis buka sampul surat tu. Hihihi... So excited. :D

Lepas ni, hanis kumpul duit nak beli beli gelang yg ade gambar Jb tu... Nak tau camne rupenye? Hit This Link----> Justin Bieber Insyaallah... (:

Korang mesti tanya kan, mane beli wristband tu? Nak tau?
Pergi page sini.---> Wristband Mereka bukan jual wristband je. Mereka akan jual benda lain juga, such as bracelet, necklace, button badges, and many more... (:

So, beli la.. Kumpul duit or tell your parents about this. (:

Sampai sini je hanis nak ceritakan. See you next time. Bye2. (:
#BELIEVE
#SWAGGG




I Got More Swag Than You

1 comment:

  1. Hi there sweetie. Nice blog, nice wristband too. :D Wanna join this contest? It's a great pleasure if you do. http://dafinz.blogspot.com/2011/12/contest-dialog-dafin.html

    ReplyDelete