Follow by Email

Mengenali Karakter Perempuan Semasa Menangis

Hey guys! How are you? Sihat? Alhamdulillah.

Nampak tak tajuk di atas? nampak kan? So hanis nak bagitau korang 10 karakter perempuan apabila mereka menangis. Alaa dah mengantuk ke? Jangan la macam tu. Cheer up siket!
OK, tanpa membuang masa, hanis bagitau la korang :

1) Perempuan Nekad (bukan naked)

Hah! macam mana jenis minah ni? Maksudnye, dia akan menangis dengan sekuat-kuat hati sampai telinga korang pon boleh pecah! hehe.

2) Perempuan Kuat

Dia ni jenis yang memaksa diri untuk tak menangis! Achanor tu?

3) Perempuan Tegas

Maksudnye, menangis tanpa air mata! Hehe. sebab dia terlalu tegas dgn orang lain. Kalau korang tgk kawan korang menagis, tapi tak keluar air mata, kawan korang tu jenis tegas!

4) Perempuan Kental

Tak pernah menagis langsung dalam seumur hidup. .__.

5) Perempuan Mengada-ngada AKA Gedik

Buat-buat menagis

6) Perempuan emosi

sentiasa menangis. Wahh.. mesti air mata dia banyak kan!

7) Perempuan pura-pura

Memaksa diri untuk menangis. Hah! Yang selalu hanis jumpa ni, dalam drama Tv ! hehe.

8)Perempuan Pelik

Menangis sambil tiup belon. HAH ? oh, patut la digelar perempuan pelik!

9) Perempuan Berkeyakinan

Menagis dengan bersungguh-sungguh

10) Perempuan sentimental

Menangis sambil bersajak. Hahaha. Lagi la tak logik. hehe.



Korang karakter yang mana? Cer kongsi la siket.





I Got More Swag Than You

3 comments: